Wednesday 25 April 2012

Buat Nora Rahmat :)

Cake Tiramitsu Untuk Nora Rahmat  <3

Hii, dah lama tak update Blog nihh. nihh nak cerita sikitt. Hari nih 25hb April birtday girl NORA RAHMAT. Bff FOREVER ! best gila hari nihh. pagi pagi bawak 2 kotak cake, satu untuk NORA, satu lg untuk QIRA and the geng! time pagi pagi sebelum rehat, aku tulis dekat kertas, "hari nih Birthday saya, balinglah tepong dekat saya" :D then lekatkan kertas tuhh dekat baju Nora. bendanyaa berhasil! hahaa, kitaorang bawak dy pegi PJ. jenjalan laaa sampai ke hujung sekolah, then ramai yg gelakkan. tp kitaorang suruh diaorang diam jangan sampai Nora tawu. hehee, ramai laah jugak yg nampak. Budak Form 6 pon nampak! hee :)) kitaorang sambut birthday dekat sekolah jee, time rehat. NORA tak tawu pon kitaorang buat KEJUTAN untuk dia. time rehat aku dengan TIRA datang dekat dia dari belakang, sambil tuhh aku pegang cake, then Tira pegang cake yg lagi satu. tetiba dia gelak gelak. then kitaorang nyayikan NORA lagu Happy Birthday. sebelum dia nak potong cake, aku suruh dy WISH SOMETHING. NORA wish pendek jee! dy cakap "Semoga Persahabatan kita Kekal" pastuh dia terus menangis. hehee :D aku, PINA, TIRA tetiba nangis bila tengok Nora nangis. hahaaa, gembeng ken? :D huhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! time subject Math aku dengan Tira pegi beli tepong dekat kantin, sbp balik nak baling Nora tepong :') Edika ambik kunci keta Nora, then alihkan keta dia dekat tempat laen. hahaa, bangang gila Edikaa. masa balik Edikaa baling tepong dekat Nora, then datang AIDA SYAKILA pulaaaaak! baling lg tepong dekat NORA. hee :) tetiba dengan tidak kesengajaan, AIDA BEROK baling TEPUNG BERAS tuh dekat aku. macam pfthhh! hahaa, saba jelaaa~ Nora noraaaa! Happy Birtday taw yunkkkk, aku harap pon persahabatan kita kekal sampai bebila! Sorry taw selama nih kalau aku ada buat salah dekat kau, or buat kau tersingung. kadang kadang apa yg kita buat, tak sedar. sorry tawwww noraa bucukk. hee, hope kau berjaya dapat result SPM yg terbaeeek dari ladang. hahaa :D and aku haraaap sangat kau dapat carik kebahgiaan kau yg sebenarnyaa <3

SAYANG KAU NORA :) 

No comments:

Post a Comment