Tuesday 6 December 2011

TAK PERNAH DIHARGAI :(

Heyy !

sejakk aku dah Start keje nihh , dia dah jarang call aku . aku jee ashik call dia . dia macam dahh takk kesah lg pasal aku . KENAPA ? hmm :( bila aku menangis , dia buat bodohhh jee . aku terasa bodoh pulak bila aku menangis , sedangkan dia TAK PERNAH KESAH langsong pasal aku sekarang ! yee , memang aku GEMBENG ! sikit sikit nak nangis ! aku nakk jugakk dapat BF yg sentiasa dihargai . aku nak jugakk bahagia macam orang laenn . daripada dulu aku couple , sampai sekarang ! semua tak penah nak paham aku , semua tak pernah hargai aku . bila aku ada , dia buat endah takk endah jee pasal aku , bila aku TAK ADA , baru nak mencari ==' KENAPA KENA MACAM TUH ?! aku ada BF pon TAK BAHAGIA ! aku ada BF pon tak pena rasa DISAYANGI ! aku ada BF tak penah rasa DIHARGAI ! haha , nasebb naseb :) bila aku nak BAHAGIA macam couple yg laen aekk ? dahhh ! tanak type pepanjang ! SAKIT HATI :) tapi sakit hati aku , "orang tuh" tak penah paham ! byeee !
THE END -

No comments:

Post a Comment